ویدیو | سرعت عمل محافظ لیونل مسی را ببینید

محافظ لیونل مسی با سرعت زیادی خود را به یک هوادار که ناگهان وارد زمین شد رساند و اجازه نداد او به کاپیتان اینتر میامی برسد.
ویدیو | سرعت عمل محافظ لیونل مسی را ببینید
کد خبر : ۴۳۸۱۴

یاسین چوکو محافظ لیونل مسی، کاپیتان اینتر میامی، به سرعت مداخله کرد تا یکی از هواداران را که در جریان بازی این تیم مقابل لس آنجلس به سمت مسی در حال دویدن بود مهار کند.

در نیمه دوم دیدار اینتر میامی و لس آنجلس که با پیروزی یاران مسی (۳-۱) به پایان رسید، یکی از هواداران در حالی که لباس تیم بارسلونا را به تن کرده بود وارد زمین شد و به سمت مسی دوید، اما محافظ مسی سریعتر از مسئولان امنیتی بود و با تمام سرعت برای توقف او هجوم برد.

لیونل مسی در بازی تیمش مقابل لس آنجلس خوش درخشید و ۲ پاس گل داد تا تیمش با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد.

چوکو در بازی‌های مسی برای اینترمیامی روی خط می‌ایستد، و به هر سمتی که ستاره آرژانتینی می‌رود حرکت می‌کند، به خصوص در پایان نیمه اول هر مسابقه یا پس از پایان بازی‌ها.

یاسین چوکو یک سرباز سابق آمریکایی است که شخصاً توسط دیوید بکهام برای محافظت از لیونل مسی و خانواده‌اش در دوران حضورش در آمریکا انتخاب شد.

چوکو متخصص هنر‌های رزمی به ویژه بوکس و تکواندو است و پیش از این در برخی مسابقات بوکس شرکت کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده یاسین چوکو برای مراقبت از لیونل مسی و خانواده‌اش مبلغی معادل ۲۵۰ هزار دلار حقوق می‌گیرد. او همچنین در اینستاگرام یک چهره شناخته شده است و ۱۱۵ هزار دنبال کننده دارد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر